I'm still breathing

Igår så var vi som sagt på den här castingen, Madeleine och jag, och vi kom självklart med.
Regissören älskade tydligen oss och vår stil så han sa att vi var självklara för musikvideon.
Den kommer spelas in den 14 februari, så blir minsann inget alla hjärtans dag-firande för mig inte.
Den kommer spelas in i nån villa och hela videon ska vara som en enda stor fest. Förfest, FEST och efterfest.
Jag har länge sagt att mitt brösthår ser ut som chanel, så nu ska det tydligen rakas så för videons skull.
Haha, kommer bli helt sjukt.
Men kommer vara en jobbig vecka för idag är min enda lediga dag. Sen jobbar jag bara. Frågan är ju hur fan man ska hinna med bloggen. Men det ska nog gå bra.

Smell you later.
Mr.F

Kommentarer
Postat av: nadine

va är de för musikvideo?

2009-02-11 @ 00:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0