The Secret

Okej, såhär. Jag har blivit världens positivaste människa (på riktigt) vilket känns konstigt för fram tills för två dagar sen var jag nog en av de gnälligaste personerna jag vet (förutom Petra).
Men så kollade jag och Petra på The Secret och det ändrade verkligen min syn på ALLT.
Eller, okej. Vi kollade trailern. sen stack jag iväg för jag hade annat för mig.
Men hur som helst. Den handlar om att man typ ska tänka positiva saker och tankar samt saker man vill ha så skickar man positiva signaler ut i universum vilket leder till att universum skickar positiva saker tillbaka. Det betyder inte att man typ får en bil eller blabla. Men att man kan påverka alla dessa saker, genom positivt tänkande, så man så småningom kan nå sina mål och önskningar. HELL, I WANNA BE RICH I WANNA BE RICH I WANNA BE RICH... Det funkade inte - än.
Så numera i min blogg kommer jag bara skriva om hur bra livet är och hur jag och min vän Jesus kämpar i vardagen. Skoja.
Kommer skriva samma skit som vanligt. I hopp om att dra lite läsare.

Måste hitta kläder. Jag ska på casting för någon musikvideo (skittöntigt egentligen, jag vet. men det är cash) och jag har absolut inget snyggt att ha på mig. Vill inte vara för stylad men inte för casual.
Ska träffa Madeleine vid Mariatorget 17.45 och hon kommer garanterat vara sjukt snygg. Hej prestationsångest.
MEN NEJ. POSITIVA TANKAR UT I UNIVERSUM SÅ KOMMER UNIVERSUM VISA VAD JAG SKA HA PÅ MIG. Haha

Smell you later.
Mr.F




Kommentarer
Postat av: p1r

va naken!

2009-02-09 @ 17:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0