Stockholm i natt

Det är helt sjukt vad tyst det blir så fort snön lägger sig.
Folk verkar nästan gå i ide. Eller så är det jag som sover bort vinterdagarna.

Idag sa Petra att man är ingen riktigt bloggare förrän man haft sin första blogg bitch fight. Haha.
Och det har jag tydligen haft.
Det är konstigt hur vissa människor kan ta åt sig så hårt av något man skriver fastän man inte skriver något oförskämt eller ohyffsat.
Jag vet att det inte är så många som läser - än - men jag vill ändå tidigt passa på att be om ursäkt. Till alla som jag har varit orättvis mot eller dum på ett eller annat sätt.

Nu får det för övrigt ta och bli sommar snart. Eller iaf vår så jag slipper frysa när jag springer omkring i på tok för lite kläder och allt för tunna jackor. Inte undra på att Petra och jag är så jävla förkylda hela tiden.
Nej nu känner jag att det blir för mkt ordbajseri.
Ska upp klockan åtta för att jobba imorgon så nu är det dags att somna in till Peter Jöbacks vackra stämma. (När fan blev jag så jävla bög?)


P - Porrig
E - Erotisk
T - Trevlig
R - Rolig
A - Annorlunda

Smell you later.
Mr.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0