Give my life

Se upp BlondinBella & BellMe.
Här kommer jag med mina nya blogg samt mitt egna varumärke som är Bellme:s stora konkurrent; BangMe.
Jag kommer som den stora smitthärden Euroshopper så småningom ha mitt varumärke och sälja ALLT som jag kan tjäna pengar på.
För när det kommer till rkitan är det väl allt det handlar om?
Skämt åsido

Jag ska börja skriva eftersom jag har så mycket tid över som jag spenderar på att sova eller slösurfa.
Så istället för att ligga möggla ska jag skriva ner varenda värdefulla sekund av mitt fantabulösa liv.
Till skillnad från andra bögbloggare kommer jag skriva om vikt, sex, shopping, intriger, fester och smink (oh crap, not another gayblog).

Ja, bra första inlägg.
Ska nu ut och powerwalka till SystemBolaget med Petra.

Smell you later.
X
Franco

Kommentarer
Postat av: Anonym

om de ska se upp får du nog öka antalet inlägg....

2009-01-26 @ 23:48:39
Postat av: Anonym

ja, precis.

2009-01-27 @ 18:48:38
Postat av: Anonym

vart fan ska man powerwalka om inte till systembolaget!

2009-02-08 @ 02:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0