Wake up alone

Oj, var alldeles för länge sen. Blev väldigt förvånad när flera välkända människor frågat mig in persona varför jag inte uppdaterar.
Har aldrig känt mig så inspierad att skriva som idag.

Vaknade klockan nio av fågelkvitter och ljudet av nåt jävla konstruktionsarbete.
Trots detta så mådde jag bra i ca en nanosekund tills jag insåg att jag vaknade upp hemma hos mig och inte på St Eriksplan hos en viss någon.
Låg och drog mig ganska länge tills jag insåg att jag hade jättemycket saker att göra.

Först ska jag möta upp Elena vid Stureplan.
Jag har inte lärt mig hur man länkar, men hon har en blogg: http://elenamariawolay.blogg.se
Sen ska vi till Polisen vid Rådhuset för jag ska fixa pass eftersom jag flyttar dit om 12 DAGAR!!!!
Så jävla fett.
Efter det ska vi dra mot Slussen till Steffy på Bikbok och hänga.

Varför finns det ingen tisdagsklubb som är kul? :(((((((((((((((((((

Ps. kan inte ta kort på dagens outfit för den enda tillgången till en kamera gick sönder.
men dagens outfit.

T-shirt: acne
Blå/Brun Skjorta: second hand
Kofta: h&m
Jeans: cheap monday
Hatt: quicksilver stråhatt
Skor: bluedy

Smell you later
Mr.F




Kommentarer
Postat av: blakey

welcome back!

2009-04-14 @ 14:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0