Spinning around

Well NU är jag mycket mer motiverad att skriva ett inlägg.
Nu har jag precis kommit hem från stan där jag har köpt flygbussbiljett (tur&retur) samt växlat på forex så jag har några brittiska pund när jag kommer fram och måste ta mig från flygplatsen med Steffy.
Är det någon som har tips på nån bra klubb/bögklubb/klädaffär/whatever som den vill tipsa om får ni gärna kommentera och komma med tips!
Oh my. Jag är sjukt taggad.
Imorgon ska jag på personalfest på Sturecompagniet vilket kommer bli sjukt nice då vi käkar gratis samt har öppen bar.
Jack Daniels med is, tack.
Jag kan verkligen inte dricka något annat än JD eller riktigt torrt rödvin längre. Jag måste sluta vara så jävla kräsen.

Smell you later.
Mr.F

Kommentarer
Postat av: Madeleine

o vad kul!ni kommer fååå en underbar semester!

2009-02-25 @ 20:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0