The sign

Just nu sitter jag och lyssnar på Ace of Base och har precis bestämt kvällens outfit.
Nej jag tänker inte bli en såndär jävla bög som lägger upp bild på dagens outfit - än. Haha.
Satt och kollade "de största bloggarna" innan och måste säga att jag tycker allt är så jävla meningslöst.
Dagens outfit, bild på mig, bild på mig. bild på mig, bild på min hund, bild på mig och min hund, bild på mig, bilder på smink, reklam etc etc etc..

Så sjuuuuuuuukt meningslöst. Och dom får betalt!!!! Så jävla tråkigt.
HELL I WANNA DO THAT TOO!!!!!!!

Nu har jag "stylat" min kompis från jönköping. Eller okej. Han har på sig en vit t-shirt och ett par halvsnygga jeans. Men han är så rolig för han fick på riktigt lite ångest när jag tog på honom en skjorta. Haha.

CHANGE OF PLANS FÖRRESTEN.

Vi ska visst kolla Melodifestivalen. Sen ska vi på förfest och sen Lino.

Smell you later.
Mr.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0