Get together

Idag när jag var på väg hem från St Eriksplan så stötte jag på Madeleine på tunnelbanan.
Det är det enda jag gillar med den här staden. Att man springer på folk man älskar bara sådär.
Hur som helst så sket jag självklart i att åka hem och följde med M till Gamla Stan där vi satte oss på café Mineur eller vad fan det nu hette. Haha.
Där träffade vi Sofia och Lucy och satt och hängde en stund.
När vi hade lunchat och druckit te (jag åt en sallad, of course lol) gick vi in på Systembolaget från helvetet.
Det enda förmodligen i hela jävla Sverige som fortfarande har så att man "beställer" i kassan och någon seg kärring går och hämtar åt en. Butiken är typ lika stor som en jävla telefonhytt men ändå lyckades det vara 30 nr före oss så vi sket i det och gick upp i Sofias lägenhet. Jag är så avundsjuk på folk som bor sådär centralt.
Så ikväll blir det fest, MEN JAG HAR INGET ATT HA PÅ MIG!!!!!!!!!!
Och jag vill samtidigt inte vara för snygg ikväll eftersom vi ska fira mig imorgon någonstans på Odenplan. (Jag vet inte riktigt vart eftersom det är en överraskning. OBS OBS OBS jag hatar egentligen överraskningar)

Anywhore. Jag måste köpa en digitalkamera. Men jag kan inget om sånt.
Är det någon som kan tekniska prylar så får den jättegärna skriva något s å jag vet! hehe.

Skriver sen och berättar om kvällens outfit.

Smell you later.
Mr.F

Kommentarer
Postat av: äckel

ja det är cp med beställa-över-disk-systembolags. det finns en sån i örebro också. och i söderhallarna. känns så jävla old fashion.

2009-03-11 @ 00:19:29
URL: http://kukma.blogspot.com/
Postat av: Anonym

i den här takten så kommer du inte bli nån ny blondinbella.

2009-03-22 @ 17:06:54
Postat av: Dennis

Franco, lite fler uppdateringar skulle inte skada!

2009-03-25 @ 23:22:08
URL: http://www.dennism.se
Postat av: ylle

lite trist att du inte uppdaterar bloggen franco!

2009-03-29 @ 19:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0