Kissie is a fucking whore!

Okej, jag skrev till Dennis om att skriva att hon är en jävla subba som hänger ut andra och ja det är dbbelmoral att hänga ut henne.
Men det är skillnad faktiskt med "offentliga personer" och random folk på gatan.
Det är integritenskränkande vilket är brottsligt i Sverige men jag är i London så jag bryr mig inte.
Den lilla respekt jag hade för henne försvann bara sådär och jag var ändå en trogen läsare till henne.
Anywhore. Nu ska vi snart på förfest. Måste bara göra oss iordning och blabla.

Smell you later.
Mr.F



All min kärlek till dig F

Kommentarer
Postat av: Dennis

äsch, alla är så snygga i London så det väger upp levnadsstandarden. ;)



nice pic btw. you're very handsome.

2009-05-01 @ 21:26:42
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Marc Jacobs

Finally update! How d'you know dennism, are u together? KISSIE R0000X

2009-05-01 @ 21:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0