Dance on my own

God dag blogg!
Igår hann jag verkligen inte skriva för jag sprang runt så mycket.
Först var jag hos läkaren. Det gick väl bra antar jag, men jag hatar att gå till dom.
Ska hur som helst opereras den 31 Maj, vilket jag ser fram emot extremt mycket... eller kanske inte...
Efter att jag vart hos läkaren sprang jag och käkade lunch, för att senare möta upp Steffy.
Hann umgås i ungefär en timme innan jag drog iväg till jobbet.
Som om inte min ångest för att missa Lady Gaga räckte, så hade dom på radion i köket som hade Lady Gaga kväll.
Inte en enda låt som inte spelades... Kul liksom.
Får vänta tills november med att se henne då. FUCK.

Nu ska jag kila och möta upp Steffy och käka något någonstans. Får se vad Berlin har att bjuda på idag.
Dagens Photo Booth kommer senare!

Smell you later.
Mr.F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0