Girl with one eye

Fredag innebär marknad längs kanalen vid Kottbusser Damm.
Mitt i den mest intensiva trängseln hanmar Steffy och jag vid ett stånd där två turkiska "konkurrenter" bråkar om huruvida den ena säljer vissa saker billigare för att sabotera.
Bråket pågår enbart i sekunder men man märker ändå ilskan från båda hållen.
Då bestämmer sig den ena för att sälja en låda avokado ca 4 kg (20 - 25st) för 2 €.
HAHA, fyfan att vi slog till eller.
Hur som helst,  trångt, varmt, billigt och roligt. Som vanligt.
Vid slutet av marknaden finns en liten brygga där folk alltid salmas, om vädret tillåter, och äter av nyköpta varor eller mat eller bara dricker.
Gud, jag har typ solsting så jag svamlar bara och jag märker hur osammanhängande allt jag skriver är.
Eh. lägger upp bild istället så får ni se själva.


Marknad

Han spelade minimal techno. lol

Smell you later.
Mr.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0