Gone

Nu har Steffy och jag kommit hem just in time från mataffären innan himlen öppnade sig och det började mullra.
Enna kommer strax förbi och då ska det ätas Borsch.

OK. Nu fick jag svar på min huvudvärk. Det kom storm nyss över Berlin. Helt galet.
Steffy har släckt alla lampor och sladdar är utdragna.

Hur som helst kommer Enna ganska snart och då ska det ätas rödbetssoppa.
Steffy och jag fick gå skitlångt för att få tag på mat idag eftersom allt är stängt pga Pingsten.
Fördelen med vår promenad är att den gick längs East Side Gallery, som är konstverk på Berlinmuren som går längs Spree.
Verkligen något att rekommendera! YAY!


East Side Gallery










Smell you later.
Mr.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0