Howl

Blev en lång kväll igår, trots att jag hamnade i säng 01.24.
Har sovit flera timmar, men när jag vaknade i morse kände jag mig inte det minsta utvilad.
Fick kramper i bröstet igen igår.
Det var första gången på snart två veckor (?) tror jag.
Hur som helst var det inte en behaglig känsla.
Idag känner jag mig mest tom.
Ligger i sängen och lyssnar på Florence & The Machine.
Såhär ser det ut ovanför min säng.



Shit. Jag försöker verkligen skriva ett bra inlägg, men ibland så har man för många tankar i huvudet för att kunna fokusera på bara en och skriva om just den.
Så jag avslutar inlägget med en bild ifrån helgen.


Skinny fabulous

Smell you later.
Mr.F


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla söta franco du ser ut som en tjackpundare i ansiktet det e inte snyggt med insjunkta kinder... ser bara sjukt ut! gå upp lite vikt!

2010-05-25 @ 18:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0