I like it rough

Tjoho!
Nu är jag hemkommen efter en långtråkig dökväll på jobbet.
Vi åt skaldjurscarbonara och spelade charader samt förknippelseleken på tyska... vilket innebar att jag var en sjävklar förlorare! Jag tror att ryssen fuskade, för han fick högst poäng.
Jag gick av strax innan elva och zippade på en Manhattan innan jag begav mig hemåt.

Väl hemma möttes jag upp av en tjock Steffy som satt och skrev på vad som skall bli en bok.
Den ska tydligen avskildra en futuristisk internet- och bloggstyrd katastrof.
(TVÅTUSENTOLV!!!!)
För ovanlighetens skull lyssnar vi den här kvällen på Frau Gaga.

Här kommer kvällens jobboutfit:


Topp till tå: Cheap Monday

OCH *TRUMVIRVEL* DAGENS PHOTOBOOTH:

Two queens and a tub

Queens in motion

Dags för Sveriges fulaste hem.
Tack tv3 för internet-tv.

Smell you later.
Mr.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0