Lost

Tyvärr tog jag inga kort igårkväll, men jag kan säga så som såhär att Enklave var en succé.
Första gången jag var där var på öppningskvällen och då var det skitlamt.
Efter det har jag aldrig hunnit gå någon gång eftersom jag vanligtvis står på HBC och jobbar på helgerna.
När vi hade druckit ett par G&T (som vi självklart satte upp på vår nota) och dansat och Lady Gaga äntligen spelats för kvällen så begav Steffy, Konrad och jag oss hem.
Väl hemma ställde jag mig i köket och skulle fixa Guacamole att bjuda på så det blev ett par avokadomackor på fyllan.
Snabbt, enkelt och skitgott att bjuda på. Skriver ner receptet sen.


Nyvaken och mindre fräsch

Smell you later.
Mr.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0