Santa Maria de Feira

God morgon!
Idag är jag up with the cock, som man säger i Sverige.
Har sovit förvånansvärt lite, men tänkte försöka somna om alldeles strax.
Jag har för övrigt en fruktansvärd halsbränna. Vi kanske hade lite väl trevligt där med vin och musik nu när jag tänker efter.
Jag måste säga att jag är förvånad att jag var kapabel att skriva ett inlägg igår när vi kom hem. Haha.
Jag kunde knappt se rakt, plus att jag hade ont i bröstet, men det gick ju hur bra som helst.
Lyckades ju t.o.m få in en outfit bild, HAHA!

Måste ba tipsa om: Knullträdet. Tycker det är viktigt att man informerar folk om HIV, som vissa verkar tro inte existerar i Sverige. She is real and she is furious!

Nej, nu ska jag försöka somna om.
(Tack Air France för era sovmasker som, en dag som den här när ljuset tränger in i rummet, är helt fantastiska för jag kan låtsas att det är mitt i natten)



En sån här vill jag jättegärna ha! Gärna med fluff på sidorna!


Smell you later.
Mr.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0