Speechless

Jazmin gick precis. jag hade tänkt köra dagens Photo Booth med henne men hon fick bråttom för hon skulle iväg och möta lite andra människor, så nu får jag hitta på något annat.
Sitter bredvid sängen och äter godis och lyssnar på Lady Gaga.
Det är helt sjukt vilken ångest jag har över att jag ska jobba så jag inte kan se henne.
Jag tror jag haft Fame Monster på repeat i tre dagar nu och det känns inte hälsosamt.
Speciellt inte eftersom jag redan sett henne live två gånger i Stockolm!
:(((((((((((

*LEDSEN BÖG*

Dagens Photo Booth: (Även Dagens Boktips)


FUCK this book


Sånt här kul bland annat bjuder boken på.


Nu ska Steffy och jag bege oss mot Penny Markt och köpa kvällsmat.

Smell you later.
Mr.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0