Summerboy

Mauer Park. Karaoke. Öl i solen. Hasenheide. Karneval. Glass. Capri-Sonne.
Vad kan jag säga? Det här var söndagen jag behövt länge.
Mitt bröst gjorde ont igår igen, och i morse.
Steffy tror att det beror på koffein.
Jag vet inte vad jag tror.
Hur som helst har jag tyvärr inte tagit ett endaste kort för jag har varit så caught up in the moment hela dagen.
Vi började dagen med Mauer Park (som är en stor marknad vid Ebeswalderstraße) där vi gick omkring och jag fyndade ett par supersnygga byxor för 1 €.
Sen så promenerade vi runt lite, tittade på möbler, gamla foton och lite annat skit.
När vi hade tröttnat på det gick vi till utomhuskaraoken som håller till precis bredvid när vädret tillåter.
Där satt vi och njöt av solen medans vi drack öl.

Väl tillbaka i våra hoods promenerade vi runt och träffade folk vartannat kvarter.
Kan bero på karnevalen som var. Det var jättemycket musik, dans och öl överallt.
Jag drack bara vatten för jag var inte sugen på öl, och sen köpte vi italiensk glass på ett litet (tyskt haha) gelateria.
Orkar inte skriva mer om allt som hände. Haha.
Ligger och dricker Capri-Sonne = bäst i världen.


Capri-Sonne

Smell you later.
Mr.F

Kommentarer
Postat av: Sonsi

Caprisonne forever and never and forever!!! Sonsisonne. Capri-SON_e. it´s mine!! hahahaha

2010-05-24 @ 11:27:44
URL: http://www.scartissuemagazine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0