Eh, eh. Nothing else I can say

God förmiddag!
Ligger precis hemkommen från Elena som jag sov hos i natt.
Vi hade hur trevligt som helst.
Elena, Martha, Vincent, Enrique och jag hängde i deras kök, rökte och drack rödvin hela kvällen.
Mötte upp Petra en snabbis på Mariatorget där vi tog en kaffe på Mellqvist på Hornsgatan.

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Är ledig och det är fint väder. Ska kanske ut och gå terräng.
Beach nollnio here I come!
För övrigt kanske jag skjuter upp min resa till London ett par dagar! Men det är inte säkert. Mer om det här kommer i veckan!

Dagens outfit:
T-shirt: weekday
Kalsonger: stålmannen, y-front h&m
Hatt: quicksilver stråhatt

Smell you later
Mr.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0