It's not all about you

Började dagen med att känna gårdagens spritsmak i munnen.
Lite smått förvirrad räckte jag mig efter telefonen och upptäckte att jag hade 6 sms och missade samtal.
Därefter åkte jag och mötte upp Petra lite snabbt på centralen som skulle jobba.
Kort därefter promenerade jag längs söders gator för att sen handla till maten som ska lagas.
Nu lyssnar jag på Anna Ternheim och känner att bakismagen börjar smyga sig fram. Haha!

Hur som helst. Det här inlägget var riktat till en viss person som jag tyvärr inte har någon kontakt med i dag.
Marcus, nej. Allt handlar inte om dig. I love you, but I'm not in love with you.
Jag är fruktansvärt glad för din och Davids skull, tro inget annat.

Smell you later.

Mr.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0