London Calling

(Jag bytte givetvis kläder ännu en gång innan jag gick hemifrån, snacka om beslutsångest)


Ok, såhär!
Igår när Steffy kommit hem från Örebro satt vi och kollade på resor till London.
Vi hittade sjukt billiga, så vi bokade på en gång.
Jag ska som Paris Hilton fira min 20-årsdag med en fest på fem dagar.
Vi åker den 28 feb & kommer hem 4.
5 är min födelsedag och tills dess måste jag köpa fyrverkerier och skit.
Hur fan ska jag ha råd?!

Jag har inte vart i London på 700 år.

Ps. Måste skriva CV:n på engelska så jag kan ta med mig!!!

Ps.2 Kommer bli mycket sånt här då!


(Robert, Leandro & Mr.F AKA Stacie Lou, Patricia & Francesca)

Smell you later.

Mr.F

Kommentarer
Postat av: adam

neeej fan va kul. mhpffff---

2009-02-03 @ 17:02:46
URL: http://cranky.blogg.se/
Postat av: isabelle

åh då kommer vi va nära varandra

2009-02-03 @ 17:35:12
Postat av: elena

jaaa nu fattar jag va sms_et handlade om!!!!!!!!!måste tjata snart.

aint nuffin but love

2009-02-04 @ 03:11:15
URL: http://elenamariawolay.blogg.se/
Postat av: SteffyPop

BECKY LOU!!!! Bitch....det var BeckyLou!! Inte StacieLou

2009-02-08 @ 00:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0