Meet me in St. Louis

Okej. Oh my god. Igår när jag var på väg hem från min bror - eller iaf trodde jag skulle komma hem - så blev ALLA jävla tåg från Trångsund in till stan inställda! Fatta att jag var fast i motherfucking cocksucking Trångsund. Haha.
Visade sig att tjejen som sitter vid spärrarna hade blivit rånad så det kom massa massa poliser with their dogs n shit och jag blev asnojjig. Haha. Hur som helst så lyckades jag ta en buss till Farsta strand, sen pendel till Årstaberg, sen tvärbana till Liljeholmen OCH SEEEEEEN (man ba omg vilket jävla projekt) så tog jag bussen och kom hem.

Väl hemma gjorde jag ett tafatt försök att städa vilket slutade med att jag lekte på stardoll.com och lyssnade på Bob Dylan.
Efter ett tag kom Petra hem och då åt vi mat och kollade på film. Under filmen så frågar hon mig om jag är en Liza Minnelli eller Judy Garland- kille. EEEEEH. Judy Garland. Helt självklart.
Höll på att dö när jag inte fick se slutet för skivan var repig. Så nu måste jag köpa en ny och titta klart.

Nu ska jag dricka cola och städa mitt rum. (läs: leka på stardoll.com och lyssna på Dylan)

Smell you later.
Mr.F




Kommentarer
Postat av: DIN ROOMIE

är detta min meet me in s:t louis skiva som jag fick i julklapp som redan blivit repig??

2009-02-26 @ 00:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0