Rythm is a DANCER

Okej. Nu sitter jag i sängen med en sallad och har precis jobbat hela dagen.

Igår kom en bekant från jönköping på besök och vi hängde och så. När jag var med honom kom jag på att jag hade en sak att göra så fick lämna honom en stund. Någonstans på väg från saken jag skulle göra till att träffa honom igen trillade jag in på knast och kom på mig själv att dricka Jack Daniels on the rocks. En efter en. (För övrigt den enda mannen jag är trogen) Efter det köpte jag två glas rött och bartendern skrattade när jag hällde över allt till ena glaset. Jag tyckte det var sjukt smart. Slipper jag köpta två ggr så har jag skitmycket istället! Haha.
Hur som helst blev jag skitfull och glömde bort honom totalt och sen på väg mot Spybar kom jag på det så jag sprang till McDonalds på Vasagatan och så drog vi hem.

Ikväll blir det ingen jävla Melodifestival för mig, jag är för fan inte bög eller?!
Vi ska på förfest och supa whisky och is!
Sen ska vi på Lino, OKEJ JAG ÄR BÖG!

Smell you later.
Mr.F

Kommentarer
Postat av: Evelina

"I'm serious as cancer when I say rythm is a dancer"

2009-02-07 @ 21:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0