So broken

Ooooh my. Var ett tag sen jag skrev här. Men jag har jobbat så mycket så jag har inte haft tid. Och när jag inte jobbat har jag vart ute och festat. Jag förstår verkligen inte hur jag orkar. Förrförra veckan var jag ute 6 av 7 dagar. Och förra veckan var jag ute 6 dagar också. Haha, måste lugna mig lite.
På lördag åker Steffy och jag till London, vilket känns sjukt oplanerat eftersom vi inte fixat boende (som jag trodde att jag hade gjort) och jag har inte ens växlat till pund. Haha. Hur fan ska det här sluta?
Men det känns som att det är halva charmen med att åka.
Och så fyller jag tjugo. Jag vet inte hur långt det är kvar, men jag tror det är nästa eller nästnästa vecka! Då jävlar ska det gås på systemet.

För övrigt var jag mitt snyggaste jag, någonsin i lördags.





Kommentarer
Postat av: Francine

Superhärligt,..Du bloggar!!

Får börja följa med spänning;)

2009-02-23 @ 16:13:39
URL: http://franiie.blogspot.com
Postat av: Anonym

DAMN BOY! ur one sweet piece of ass!! <3<3 ;)

2009-04-14 @ 23:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0