Special K

Nu ligger jag här i sängen med pizza igen, mitt i natten. Är tillbaka från London och min kropp bara skriker efter mer.
Jag älskar verkligen London och London älskar mig.
Jag har haft så roligt och träffat så mycket nya människor så jag har beslutat mig för att flytta dit.
Jag ska sakta men säkert förbereda mig inför en flytt dit.

Kommer ladda upp bilder samt berätta det mesta av min resa, men det gör jag först imorgon för vi efterfestade till halv nio i morse.

Smell you later.
Mr.F

(Dagens låt: Placebo - Special K)



(sjukt sliten)

Kommentarer
Postat av: Zandra

hey! skickade sms till dig men vet inte om det är rätt nr. om det var fel får du ha en bra 20 årsdag! du kan ju höra av dig om du rör dig mot jkpg.

2009-03-05 @ 16:59:13
Postat av: Dennis

WTF? Har jag ignorerat dig? När då?

2009-03-05 @ 17:38:53
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0