Ghost World

Sitter i sängen efter en lång dag av att ha gjort ingenting.
Hela dagen har mest gått åt på att äta, laga mer mat och äta den, köpa mat, äta den också, köpa godis, trycka i sig det osv.
Nu sitter jag i sängen, och funderar som vanligt på livet och även andra saker, som Sveriges Storbloggare.
Tankar som vanligtvis far igenom skallen kan lyda: Hur kommer det sig att inte EN ENDA av de största bloggarna kan stava, eller hur länge ett hjärta kan göra ont innan det brister, eller varför jag fortfarande inte köpt de svarta mockaskorna med fransar som jag suktat efter så länge...
Men just nu kan jag bara tänka: pass that shit.

Kommentarer
Postat av: Ine Henriksen

:)

Ha en riktigt fin dag!

Kramar

2010-05-10 @ 08:49:07
URL: http://inehenriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0