I'm a fool to want you

Hua mig.
Nu har jag skrivit klagobrev till Dennis Maglic, även känd som Dennis M, för att jag anser att han har agerat fel i Bella & Tyra Show när ämnet ätstörningar kommer upp och han väljer att inte tala ut om det.
Orkar inte förklara utan gör en "copy+paste"

"Hej Dennis! Måste säga att efter att ha sett B&T på internet så är jag SJUKT besviken. Om man driver en av Sveriges största bloggar, och har ett förflutet där man manat samt hetsat sina läsare till självsvält (speciellt när ens läsare är runt 12 - 20 år), så tycker jag att det är din SKYLDIGHET att tala ut om ätstörningar och dess konsekvenser. När du inte ens vill säga ordet ätstörningar känns det som att du totalt negligerar behovet av att tala om hur pass allvarligt det är. OCH ATT DET FAKTISKT ÄVEN DRABBAR MÄN. Nej, Dennis. Nu ska du veta. Jag har åkt in och ut från Sjukhus, och har vart i kontakt med författaren till "Varje dag har vi en liten tävling", just pga att många läkare inte visste vad dom skulle göra med mig, för det är så himla "ovanligt" att killar får grava ätstörningar. Och när du gör som du gör i programmet och verkligen inte ens vill ta orden i din mun, så gör du som många i resten av samhället gör. Sopar problemen under mattan och låtsas inte om det. Så, skärpning om du vill fortsätta kunna förmedla något vettigt till dagens kids i Sverige. /Franco Zamora"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0