No floods

Hej bloggen.
Förlåt att jag inte har uppdaterat, men det har hänt så himla mycket de senaste dagarna.
Steffy och jag har avslutat kontraktet på vår gamla lägenhet, samt flyttstädat de mest katastrofala 60 kvm någonsin!
Jag har även tagit mig tid och storstädat hela lägenheten så nu luktar det gott och ser fint ut.
Vi har frisläppt Bunny. (För er som inte vet så satt jag kaninvakt en längre period i vintras och såg lilla Bunny växa upp.)
Nu lever hon fritt i Hasenheide. (Bilder på frisläppningen kommer)
Jag har utöver det här jobbat en hel del och färgat håret blått.
Även här kommer det bilder senare.

Just nu sitter jag mest och förundras över hur Bobby Undoco eller hur fan det stavas kan ha så jävla lite klass.
Alltså kom igen. Visst det är kul, privat. Men att lägga upp de bilderna på hans transexuellas (för övrigt jättevackra) kön åp sin blogg känns så jävla osmakligt.

Dagens outfit är sjukt tråkig.


*Står som ett sär*
Jeans: Cheap Monday
T-shirt: Pokémon från Garage
Nitskärp från London
Kofta: Carlings

Uppdatering kommer sen!

Smell you later.
Mr.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0